El Terrassa FC de futbol sala és líder i li treu 5 punts al segon
El primer equip de la ciutat està quallant una extraordinària temporada i camina amb pas ferm cap a l’ascens a la Divisió d’Honor Catalana. El conjunt de Diego Blanco ha guanyat 8 dels 9 partits i li treu 5 punts al segon
- El Terrassa FC de futbol sala és líder i li treu 5 punts al segon
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
05 de gener de 2022 a
les 07:00
Actualitzat el
04 de gener de 2022 a les
17:50
Després que l’Atlètic Sant Joan retirés de la competició el seu primer equip, el Terrassa FC ha esdevingut el primer equip de futbol sala de la ciutat. Després d’un parell de temporades complicades a causa de la Covid, el conjunt que prepara Diego Blanco (que comparteix les tasques d’entrenador i de jugador) travessa pel seu millor moment al grup primer de la Primera Divisió Catalana. El conjunt terrassenc ha guanyat vuit dels nou partits que ha disputat i li treu ja cinc punts de distància al segon classificat, el CN Caldes “B”.
Els terrassistes caminen amb pas ferm cap al seu objectiu, que no és cap altre que l’ascens de categoria. Només puja el primer. Dels nou partits que han disputat, els de Diego Blanco n’han guanyat vuit, no n’han empatat encara cap i només han concedit una derrota, concretament a la segona jornada de lliga, en un duel que van perdre per 4 gols a 6 al pavelló de Sant Llorenç davant del CFS Cerdanyola 2006.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final