L'Handbol Terrassa estrena l'any amb una derrota davant del líder
Tancarà la primera volta dissabte a Banyoles
- TAG Automotive podria fabricar algun producte propi de Taurus
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
17 de gener de 2022 a
les 16:07
Actualitzat el
17 de gener de 2022 a les
19:17
Era massa complicat intentar sorprendre un líder tan sòlid com el BM La Roca. L’Handbol Terrassa ho va intentar al pavelló de Can Jofresa, però no ho va aconseguir. Es va imposar la lògica i els homes de Magí Serra van haver de trencar la ratxa de dues jornades sense perdre. L’any 2022 va començar per a ells amb una derrota. Previsible, però derrota.
Roger Pérez va obrir el marcador per als terrassencs tot just superat el primer minut de joc. Gràcies a l’encert ofensiu dels amfitrions, el marcador assenyalava un 2-3 al minut 7. Els de La Roca del Vallès van començar de sobte a tenir problemes en defensa i els terrassencs ho van aprofitar per signar un valuós parcial de 4 a 0. Al minut 10 manaven per 6 gols a 3. La renda, però, era massa pobra per eximir-la davant d’un conjunt tan rocós com aquell. Així i tot, els de Magí Serra van saber mantenir els tres gols d’avantatge (9-6) fins al quart d’hora de joc. Però quan faltaven 7 minuts per arribar al descans, els visitants havien recuperat ja el terreny perdut i el resultat a l’electrònic de Can Jofresa era de 12 gols a 12.
Va prémer llavors l’accelerador el BM La Roca i va signar un parcial de 0 a 4 que va començar a obrir una escletxa, aquesta ja sí definitiva en el matx. Del 12-12 es va passar, sense solució de continuïtat, al 12-16 per culpa d’algunes indecisions defensives dels terrassencs, que van tancar el primer acte amb dos gols de Marc Duarte i Tomàs Ferrer. Es va arribar al descans amb un 14 a 16 que feia encara inabastable un rival que acabaria demostrant que no ho era en absolut.
Lluny d’aconseguir eixugar les distàncies, l’Handbol Terrassa va augmentar encara més el seu desavantatge en un segon període en el qual el parcial va ser de 13 a 18. Però els egarencs ho van intentar en tot moment. Al cap de cinc minuts de la represa havien igualat el matx a 18 gols.
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona