Espanya goleja per 4 a 2 la Gran Bretanya
Ambdues seleccions tornaran a jugar dissabte a les 13 hores al Pablo Negre
- Enxampat ebri i sense carnet a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de gener de 2022 a
les 15:54
La selecció espanyola masculina absoluta de hockey ha golejat aquest divendres per 4 gols a 2 a la Gran Bretanya en el segon compromís amistós entre ambdues seleccions de la concentració que els de Max Caldas celebren a la localitat de San Fernando (Cadis). El partit va començar molt bé per als espanyols. Als tres minuts, el terrassenc Marc Miralles va transformar un penal-córner, establint l'1 a 0 en el marcador. Dos minuts més tard, però, els britànics van equilibrar el matx mitjançant una diana de Liam Ansell, però Jose Basterra va tornar a avançar els de Max Caldas al minut 6.
Després d'aquest inici frenètic, no hi va tornar a haver gols fins al segon quart. Al minut 17, de nou Basterra va fer el 3 a 1 . Al 23, Gareth Furlong va retallar distàncies per als britànics. Amb el 3 a 2 es va arribar al descans.
El combinat espanyol va continuar mostrant una bona imatge a la represa. El jugador argentí nacionalitzat Joaquín Menini va tancar el marcador amb el definitiu 4 a 2 al minut 50.
Ambdues seleccions disputaran el seu tercer i darrer duel amistós al camp Pablo Negre de San Fernando dissabte a les 13 hores. Espanya continuarà la seva concentració a terres andaluses fins dijous.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Terrassa acull el lliurament de premis del Campionat de Catalunya de BMX Race 2026
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”