El San Cristobal alimenta el seu somni

Els parroquials entren en zona de "play off" després de guanyar el Granollers

Publicat el 02 de febrer de 2022 a les 22:16
Actualitzat el 02 de febrer de 2022 a les 23:26
El CP San Cristóbal ha derrotat aquest dimecres al Granollers per 2 a 0, en partit ajornat que s’ha disputat al camp municipal de Ca n’Anglada. Aquest marcador permet els locals ascendir a la quarta posició, en zona ja de “play off” d’ascens. L’equip d’Oliver Ballabriga ratifica la seva espectacular trajectòria i es confirma com a aspirant a les primeres places del campionat. El tècnic local ha repetit l’onze inicial que va empatar el diumenge al camp del Sant Andreu. Malgrat les solucions d’emergència que va adoptar aquell dia en defensa, ha mantingut Óscar Carrasco en el centre de la defensa i Max Llovera en el lateral dret, deixant a la banqueta els recuperats Amantini i Óscar Sierra, un cop complerta la seva sanció. El San Cristóbal ha sabut escollir els moments oportuns per marcar els seus gols a la primera part, castigant psicològicament el Granollers amb el primer gol en el minut 2 i el segon en el 45. Dues accions més que oportunes que han incidit en el desenvolupament d'un partit en el qual els locals han mostrat la seva millor versió. Ion Vázquez s’ha encarregat de dibuixar un nou guió amb un gol en el minut 2 que ha posat per davant en el marcador els parroquials només arrencar el partit. El jugador local ha aprofitat una pilota rebutjada pel porter visitant Mauro i amb un bon xut des de fora de l’àrea ha inaugurat el marcador.
"Ion Vázquez i Tino Mendoza han marcat els gols locals"
Aquesta acció ha obligat al Granollers a adoptar una personalitat més atrevida, necessitat com està de resultats positius per sortir de la delicada situació en la què es troba. I el partit ha entrat en una dinàmica esbojarrada, amb ocasions en les dues porteries. Primer amb una situació perillosa a l’àrea local, amb un rebuig de David López que Ayoub ha tallat en una acció que ha estat a punt de sorprendre Arnau. I a l’altra àrea, en un cop de cap de David Toro que ha sortit fregant el pal de la porteria del Granollers. [caption id="attachment_388008" align="aligncenter" width="700"] Una jugada de Tom en el partit contra el Granollers / Alberto Tallón[/caption] Després d’aquesta arrencada a tot drap, el joc d’uns i altres ha tingut menys presència a les àrees i el partit s’ha anivellat. Mario Domingo ha robat una pilota a Ayoub en el minut 18 que podia resultar perillosa. Però el San Cristóbal ha anat ampliant el seu percentatge de possessió, amb una destacable solidesa defensiva que ha impedit el Granollers generar situacions de gol. I quan estava a punt de concloure el primer temps, Tino Mendoza ha protagonitzat una excel·lent acció personal en la que ha superat dos defenses per batre Mauro amb un xut ajustat al pal que ha significat el 2 a 0 en el minut 45. Càstig molt dur pel Granollers al descans del partit. El San Cristóbal ha mantingut el bon nivell a l’inici de la segona part. I ha generat dues situacions clares de perill en els primers minuts. Primer en una rematada de David Toro que Mauro ha rebutjat amb el peu a córner i després en una doble acció que no ha acabat al fons de la xarxa de forma miraculosa: el porter visitant ha tornat a treure amb el peu la rematada inicial de Ion Vázquez i el rebuig l’ha rematat David Toro al travesser. La diferència se li ha fet curta als locals. En el minut 63, Tino Mendoza ha rematat de forma espectacular des de fora de l’àrea al travesser; i en el 64, Mario Domingo ha estat a punt de marcar en una falta des de la frontal de l’àrea que el porter visitant ha desviat amb la punta dels dits. El joc dels parroquials ha mantingut un alt nivell. I David Toro ha tornat a estar a prop del gol amb una rematada molt ajustada al pal en el minut 68. Ja en el tram final, una rematada llunyana d'Ousman ha fet intervenir de nou Mauro.  

FITXA TÈCNICA

CP SAN CRISTÓBAL. Arnau, Max Llovera, Óscar Carrasco (Amantini, m. 67), David López, Mario Domingo, Sergi Martínez, Tino Mendoza, Ion Vázquez (Abde, m. 67), Tom (Ashot, m. 86), David Toro (Poves, m. 78) i Mario Cantí (Ousman, m. 78) EC GRANOLLERS. Mauro, Oumar, Peque, Víctor, Ayoub (Jandro, m. 73), Roger (Montoro, m. 73), Hamza (Muñoz, m. 59), Quintanilla, Padilla (m. 59 Aitor), Juli i Urbina. ÀRBITRE. Sergi Manuel Rimbau, de la delegació de Girona. Ha amonestat Mario Domingo, Óscar Carrasco, del San Cristóbal; Oumar, del Granollers. GOLS. 1.0, minut 2, Ion Vázquez; 2-0, minut 45, Tino Mendoza.

Les reaccions

Oliver Ballabriga, entrenador del San Cristóbal, ha destacat el bon nivell mostrat pel seu equip. "Hem marcat aviat i hem fet el joc que més ens convenia, amb molta possessió de pilota. I ha estat clau el segon gol. A la segona part hem dominat encara més, hem estat molt superiors i el resultat s'ha quedat curt", ha explicat. "No era fàcil jugar així després del desgast del diumenge." Ballabriga no volia llançar les campanes al vol després què l'equip s'hagi situat en zona de promoció. "Estem on ens ha portat el nostre treball. Però no ens tornarem bojos. Cada setmana treballem per guanyar, però sense pressions." Jose Solivellss, entrenador del Granollers, va admetre que la dinàmica del seu equip influeix en partits com aquest. "Ens va tot en contra i quan estas com nosaltres res et surt bé. Ens fan un gol en el primer minut, un altre en el 45. No hem estat malament a la primera part, tenint en compte que és molt difícil jugar en aquest camp. En la nostra situació un 2 a 0 no l'aixeques."  
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google