Cinc egarenques a la llista d'Espanya per als tres amistosos amb Alemanya
Esports
Continua la preparació per als duels de la Pro League a l'Índia
- Cinc egarenques a la llista d'Espanya per als tres amistosos amb Alemanya
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Un bomber de Terrassa vola a la zona zero de Veneçuela: "Anem a ajudar, el caos només s’arregla posant ordre de mica en mica" Joan Muñoz
-
Terrassa El ple debat l'ús de la plaça de Rosa Mora per a gossos amb el Parc del Nord com a alternativa Pilar Màrquez
-
Cultura i Espectacles Premi per a Rosa Boladeras: "“Ha desenvolupat una carrera versàtil que combina teatre, televisió i cinema" Javier Llamas
-
Terrassa Què ha fallat a les Matemàtiques de les PAU?: “Era un examen excessivament llarg” Arnau Fort
Publicat el
08 de febrer de 2022 a
les 12:54
La selecció espanyola femenina absoluta tornarà la setmana vinent a les instal·lacions valencianes de Beteró per continuar amb la preparació de cara als dos següents partits de l'FIH Pro League que disputaran els dies 26 i 27 d'aquest mes de febrer a Bhubaneswar (Índia). El combinat que prepara Adrian Lock es concentrarà a Beteró entre el dilluns 14 i el dilluns 21 i disputarà tres partits amistosos davant d'Alemanya: el dijous 17 a les 18 hores i el dissabte 19 i el diumenge 20 a les 17.30 hores.
Lock ha elaborat una llista de 25 jugadores, en la qual hi figuren les cinc terrassenques que van debutar contra els Països Baixos el passat de setmana. Es tracta de Clara Badia (Mannheimer), Georgina Oliva i Júlia Strappato (Júnior); Marta Segú (RC Polo); i Clara Ycart (Düsseldorfer).
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Espectacular podi terrassenc en els 100 lliure a Palma
-
Esports
Divuit terrassencs, a les convocatòries de les seleccions sub-21
-
Esports
Tres plates per al CN Terrassa en la primera jornada
-
Esports
Set waterpolistes egarencs preparen les Copes del Món al CAR
-
Esports
Natàlia Escot s'estrena diumenge a l'Europeu femení sub-19
-
Esports
János Olgyay, subcampió d'Hongria de ciclisme en carretera sub-13