Víctor Morales i Marc Vicente, baixes per Covid en el Terrassa FC
Sanku està sancionat i Diego Garzón lesionat
- Incendi elèctric en un habitatge a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de febrer de 2022 a
les 11:47
Actualitzat el
11 de febrer de 2022 a les
14:31
Els defenses Víctor Morales i Marc Vicente han donat positiu per Covid aquest divendres i no podran jugar aquest diumenge contra el Prat. Víctor Morales no va jugar el diumenge passat contra el Numancia per sanció. El tècnic Jordi López tampoc podrà disposar de Sanku, sancionat per acumulació de targetes, ni de Diego Garzón, lesionat. També és dubtosa la participació de Joel Priego, que aquest divendres ha entrenat amb certa normalitat, però que surt d'una lesió i és dubte de cara al pròxim compromís de lliga.
El partit es jugarà el diumenge a les 5 de la tarda al camp municipal de Ca n'Anglada i és vital per les aspiracions del conjunt terrassenc.
Jordi López, entrenador del Terrassa FC, ha manifestat que l'equip afrontarà aquest inconvenient de la millor forma possible. "És una oportunitat per jugadors que no han tingut tants minuts", ha dit. El tècnic ha dit que el partit d'aquest diumenge és "vital" pel futur del conjunt terrassista i no creu que en les pròximes setmanes es jugui el seu futur. "Si m'haig de preocupar per això, tenim un problema", ha comentat després de la sessió preparatòria d'aquest divendres. "Em preocupo de què l'equip rendeixi i s'aïlli d'aquesta pressió. Si em preocupés d'altres coses no faria bé la meva feina."
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona