El CP San Cristóbal, a perllongar la ratxa a Castelldefels
Els d'Oliver Ballabriga han sumat 33 dels darrers 48 punts que s'han posat en joc
- El CP San Cristóbal, a perllongar la ratxa a Castelldefels
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 26 de febrer de 2022 a les 09:00
Actualitzat el 26 de febrer de 2022 a les 10:19
L’última derrota del San Cristóbal a la lliga data del 17 d’octubre. Va ser al camp de l’Olot fa més de quatre mesos. Des de llavors, els d’Oliver Ballabriga han encadenat una extraordinària ratxa de nou victòries, sis empats i una sola derrota en els darrers setze partits. Diumenge a les 12 hores intentaran perllongar aquesta ratxa al municipal dels Canyars davant d’un Castelldefels que acumula dues derrotes consecutives, ambdues per 3 a 1, davant del Girona “B” i la Pobla de Mafumet. Els de Ca n’Anglada són tercers amb els mateixos 43 punts que el Manresa (que descansa en aquesta jornada) i estan a un sol punt de distància d’un Olot que rep demà la Fundació Esportiva Grama.
El conjunt de Castelldefels ocupa actualment la dotzena posició de la taula classificatòria amb 27 punts i un balanç de vuit triomfs, tres empats i 11 derrotes. No serà un matx gens senzill per al San Cristóbal, que es trobarà un equip molt necessitat de punts i amb ganes de canviar la seva dinàmica. Ballabriga té cinc baixes per al duel de demà: David Toro i Tino Mendoza estan sancionats, Ricki i Aarón segueixen lesionats, mentre que el porter Arnau estarà absent per motius personals.
Tot i la bona dinàmica de l’equip, Oliver Ballabriga toca, com sempre, de peus a terra. “Només pensem en el proper partit, en aquest cas el del Castelldefels, que té un equip molt semblant al nostre. Sap competir molt bé, lluita per cada pilota i es defensa molt bé”.
Notícies recomenades
-
Esports
Visita de jugadors del Terrassa FC als infants ingressats a Mútua
-
Esports
Pere Amat, de l’Egara, entre els escollits
-
Esports
El Terrassa FC ha de donar una baixa
-
Esports
Vuit jugadores locals per començar a preparar la Pro League
-
Esports
Granados i Sanahuja, a la llista per a un torneig a Trebinje
-
Esports
Llistes de Max Caldas per a la preparació de la nova Pro League