El CN Terrassa femení juga aquest dijous contra el CN Catalunya
El conjunt egarenc pot assegurar-se en les dues pròximes setmanes la classificació per al "play off"
- El CN Terrassa femení juga aquest dijous contra el CN Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de març de 2022 a les 15:54
L'equip femení del CN Terrassa juga aquest dijous (20.45 hores) contra el CN Catalunya a la piscina de l'Àrea Olímpica en partit avançat de la vintena jornada de la Divisió d’Honor Femenina. Després de batre l’Escuela WP Zaragoza auqest dissabte, el conjunt de Xavi Pérez, tercer amb 43 punts, tractarà de sumar la segona victòria consecutiva davant l’equip del barri de Gràcia, que és setè a la taula amb 24 punts.
El tècnic local, que compta amb el planter al complet, es mostra satisfet de la imatge oferta dissabte contra les aragoneses. “És cert que hi ha diferència entre elles i nosaltres, però vam saber mantenir la intensitat en tot moment, fins al final, tal com havíem treballat”. Pérez adverteix que el xoc amb el Catalunya no serà tan plàcid. “El Catalunya està quallant bones actuacions contra els equips de la zona alta. Sense anar més lluny, a la darrera jornada va perdre només de quatre gols contra el Mediterrani”. Per tal d’afinar la preparació del partit, l’equip va disputar el dimarts un amistós contra la selecció de Portugal.
L’entrenador egarenc subratlla que l’equip està a només sis punts del primer objectiu, la classificació matemàtica per al play-off. “Hem de guanyar el CN Catalunya i dissabte el CN Atlètic-Barceloneta per aconseguir-ho. Posteriorment, seguirem lluitant per conservar el tercer lloc que ocupem actualment”.
Notícies recomenades
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"
-
Esports
Un Terrassa FC molt solvent venç el Valencia Mestalla
-
Esports
Un rival crescut, en la primera cita de l’any del Terrassa FC
-
Esports
Triomf èpic d'un San Cristóbal que ha jugat amb nou tota la segona meitat
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal