L'Egara s'exhibeix davant del Barça (5-2) i l'Atlètic perd el lideratge al camp del Polo (2-1)
Esports
Els de Ramon Sala s'han situat a només 5 punts de la zona de "play-off"
- Voro García Roommates causa furor al palau del jazz de Terrassa
ARA A PORTADA
-
Terrassa La cal·listènia guanya terreny a Terrassa: tres nous espais per entrenar a l'aire lliure Joan Muñoz
-
Terrassa Iñigo Haughey, impulsor de Rabassaires: “Amb el Terrassenc tornem a començar, ara amb el reg directe” Pilar Màrquez
-
Terrassa Mor Ramon Guinjoan: bomber voluntari, propietari de Can Guim i col·laborador del Pentàgon Joan Muñoz
-
-
Terrassa Dues denúncies per enfrontar-se al conductor i dues més per entrar embriagat a l'autobús Arnau Fort
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
13 de març de 2022 a
les 15:01
Actualitzat el
13 de març de 2022 a les
20:56
El Club Egara ha tornat. En el duel clau de la dotzena jornada s'ha imposat aquest diumenge per 5 a 2 davant d'un FC Barcelona que és quart i marca la darrera posició que dona dret a jugar el "play-off" pel títol. A l'Eduardo Dualde, l'Atlètic ha caigut per 2 a 1 davant del Polo i li ha cedit el lideratge.
L'Egara-Barça ha estat tota una exhibició pels de Ramon Sala. Abans de la mitja hora de joc, els amfitrions manaven per 3 a 0 gràcies als gols de Xavi Gispert d'stroke, Marc Recasens de penal i Jan Clapés.
A la represa, els de Pol Garrido han retallat distàncies amb un gol de penal d'Andreas Rafí, però en el següent atac, Xavier Aguilar ha fet el 4 a 1. El lateral Àlex Gil ha marcat el 5 a 1 de penal al minut 63, però al 68, Sergi Martínez ha establert el 5 a 2 definitiu. A la primera volta, els del Pla del Bon Aire van caure per 3-0 al Pau Negre, de manera que l'"average" particular està empatat (5-5). Caldrà fixar-se en el general (de moment +5 pels blaugrana).
En el duel entre els dos primers, el Polo s'ha posat pet davant gràcies a dos gols del terrassenc Marc Miralles als minuts 13 i 22. Els de Xero Gasol no han pogut retallar distàncies fins que Quim Malgosa ha anotat el 2 a 1 definitiu al minut 46.
Quan falten sis jornades, el Polo lidera la lliga amb 29 punts, per 28 de l'Atlètic. El Club de Campo, que ha golejat aquest diumenge per 0 a 5 al Tenis, és tercer amb 24 punts. El Barça segueix quart amb 23. I l'Egara cinquè, però ara a només 5 punts de la zona de "play-off".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Repartiment de punts entre Vallès i las Rozas a la lliga femenina de Divisió d'Honor "B"
-
Esports
La quinzena edició del Torneig Hockey Solidari recull 26.000 euros
-
Esports
Sant Pere i JET, campions del Torneig Poble de Sant Pere
-
Esports
El CN Terrassa s'estrena a la lliga derrotant per la mínima el Real Canoe
-
Esports
Bronze del CN Terrassa a la Copa Catalunya femenina
-
Esports
El Terrassa FC s'hi deixa la pell per guanyar al camp de l'Arnedo