Jordi Pérez, un altre il·lustre que diu adeu al waterpolo
El jugador terrassenc ha militat durant les darreres temporades al CE Mediterrani
- Detalls subordinats als ulls de la persona que s’ho mira
ARA A PORTADA
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
21 de març de 2022 a
les 18:43
El jugador terrassenc Jordi Pérez Polonio ha anunciat la seva retirada com a waterpolista. Jordi Pérez ha jugat les darreres temporades a les files del Mediterrani. El seu anunci es produeix poques hores després del d'un altre gran jugador del waterpolo local, Óscar Aguilar que el divendres va comunicar la seva decisió de deixar aquest esport quan finalitzi la participació del CN Terrassa en el "play off".
Jordi Pérez va disputar el seu darrer partit aquest cap de setmana a la piscina del Tenerife Echeyde, on el seu equip, el Mediterrani, va guanyar per 6 a 8 per tancar la lliga regular. El conjunt barceloní ha finalitzat el campionat en la cinquena posició, que dona dret a competir a Europa la pròxima temporada. El jugador egarenc ha explicat que les obligacions professionals i familiars l'han portat a posar el punt final a la seva trajectòria com a jugador.
Jordi Pérez té actualment 33 anys i va començar a jugar al CN Terrassa quan tenia 10. L'any 2004 va arribar al primer equip del club egarenc de la mà de Rafael Aguilar, on va desenvolupar una brillant trajectòria en una de les millors etapes de la història del CN Terrassa. Va estar 14 anys al primer equip, fins que el juny de 2018 es va anunciar el seu fitxatge pel Mediterrani després de no rebre cap oferta de renovació per part de l'entitat egarenca. En el Mediterrani ha dut a terme un paper important en aquestes darreres temporades.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Tres equips terrassencs jugaran la “final-four” a Madrid
-
Esports
Club de Campo-Egara i Complutense-Atlètic, semifinals femenines
-
Esports
L'Atlètic guanya per 1 a 3 al Barça i jugarà contra el Club de Campo les semifinals
-
Esports
Terrassa acull el lliurament de premis del Campionat de Catalunya de BMX Race 2026
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre