El Terrassa FC oferirà la renovació a Jordi López
Les negociacions no s'obriran fins a final de temporada
- Si ha quedat millor que abans, es diu i no passa res
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
06 d’abril de 2022 a
les 07:02
Actualitzat el
05 d’abril de 2022 a les
21:43
A manca de sis jornades pel final del campionat de lliga, el Terrassa FC viu el present d’una realitat que el convida a somniar amb el “play-off” d’ascens, però no descuida començar a dibuixar el futur de la pròxima temporada. I en aquest escenari apareix com a un dels eixos principals de la seva planificació assegurar-se la continuïtat de Jordi López a la banqueta del primer equip. Malgrat que no han existit negociacions al respecte, al tècnic sí que se li ha comunicat la satisfacció amb la feina que està realitzant i el desig de perllongar una temporada més la relació entre ambdues parts.
En tot cas, no sembla que en un futur a curt termini s’avanci més en aquest sentit. El consell d’administració, amb Jordi Cuesta al capdavant, és conscient que cal no distreure l’atenció de la plantilla ni del tècnic i centrar tots els esforços a lluitar per una plaça entre els cinc primers classificats de la competició. Però el que està definit és que quan acabi la temporada s’oferirà la renovació a Jordi López, ja que els responsables de la parcel·la tècnica consideren que la seva feina al capdavant de l’equip ha estat molt positiva. I d’acord amb aquesta anàlisi el propòsit és continuar amb ell com a primer entrenador si el tècnic accepta la proposta que se li farà arribar.
Aquesta confiança en Jordi López ja es va visualitzar fa unes setmanes quan la marxa de l’equip oferia dubtes i s’acostava a la zona de descens de categoria. Els màxims responsables del club egarenc no van voler plantejar-se un possible relleu a la banqueta, entenent que la feina del cos tècnic era bona i que donaria resultats.
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC té quatre partits per aspirar a tot
-
Esports
Mustafa Chadlioui Harafi: “Vull dur el nom de Terrassa el més alt possible”
-
Esports
Espanya perd amb Itàlia i derrota Croàcia
-
Esports
Joan Vidal: "Aquest aprenentatge pot ser una eina molt bona"
-
Esports
Or i bronze per a l'Atlètic a l'EHCO Trophy d'Utrecht
-
Esports
El Kampong s'imposa 3-2 al Gantoise i es proclama campió d'Europa