El Club Egara tanca la lliga golejant el CD Terrassa al derbi
L'Egara ha acabat sisè i el CD Terrassa novè

- El Terrassa, amb la permanència quasi a la butxaca
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 01 de maig de 2022 a les 12:45
Actualitzat el 01 de maig de 2022 a les 14:34
En un duel del tot intranscendent, el Club Egara i el CD Terrassa s'han acomiadat de la temporada. El conjunt del Pla del Bon Aire ha marcat tres gols en cinc minuts al tercer quart i ha acabat guanyant per 4 a 0. Laura Real ha anotat dos gols. També han marcat Anna Gispert i Carola Salvatella. El CD Terrassa, que ha fet dos molt bons primers quarts, se n'ha anat sense premi del Pla del Bon Aire.
En el partit més atractiu d'aquesta darrera jornada, el Club de Campo ha golejat per 7 a 3 el Polo. El Complutense ha guanyat per 0 a 4 al camp del Sardinero i el Júnior per 0 a 2 al camp del Barça. Taburiente i Real Sociedad han empatat a un gol.
Les semifinals de dissabte vinent a la "final-four" pel títol seran, com ja se sabia: Club de Campo-Júnior i Sanse Complutense-RC Polo.
L'Egara ha tancat la lliga sisè amb 24 punts, mentre que el CD Terrassa ha estat penúltim amb 13. La temporada vinent se'ls afegirà l'Atlètic Terrass.
Notícies recomenades
-
Esports Golejada al Potsdam en l’estrena europea del CN Terrassa
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge