Espanya continua abonada al 0-1 contra Argentina
Les d'Adrian Lock han perdut els dos partits davant de l'Argentina, el nou líder / RFEH
- El Terrassa FC lliga la permanència
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de maig de 2022 a
les 15:09
Actualitzat el
15 de maig de 2022 a les
15:14
En el vuitè partit de la Pro League femenina, la selecció espanyola ha tornat a perdre per la mínima (0-1) davant de l'Argentina, idèntic resultat que el que es va produir dissabte al camp municipal de Beteró, a València.
Amb aquestes dues victòries, Argentina lidera la classificació amb 24 punts en els vuit partits disputats. També amb vuit partits disputats, les d'Adrian Lock són antepenúltimes amb sis punts.
El primer quart ha estat intens i equilibrat, tot i que sense massa oportunitats de gol. Al segon, espanyoles i argentines han intercanviat diversos penals-córner, però el marcador no s'ha mogut.
Al segon minut de la represa, Agustina Albertario ha anotat un 0 a 1 que acabaria sent definitiu. Argentina ha continuat dominant, per bé que al darrer període, la davantera terrassenca Marta Segú ha disposat d'un parell de bones ocasions per empatar. Però el 0 a 1 ha estat ja definitiu.
La selecció torna avui a Terrassa, on continuarà els seus entrenaments a l'Estadi Olímpic.
Notícies recomenades
-
Esports
Joan Vidal: "Aquest aprenentatge pot ser una eina molt bona"
-
Esports
Or i bronze per a l'Atlètic a l'EHCO Trophy d'Utrecht
-
Esports
El Kampong s'imposa 3-2 al Gantoise i es proclama campió d'Europa
-
Esports
Oriol Torras: "Tinc moltes ganes de començar a treballar amb el Club Egara"
-
Esports
El Terrassa FC no pot evitar un empat a zero a casa
-
Esports
Jacobo Garrido: "“El meu gran objectiu és la medalla olímpica”