El Jabac es manté a la Lliga Nacional juvenil
Esports
Els egarencs han signat un gran final de temporada amb 7 victòries i 2 empats
- El Jabac es manté a la Lliga Nacional juvenil
ARA A PORTADA
-
Terrassa La Generalitat adjudica la construcció de 119 habitatges de lloguer assequible a Terrassa Pilar Màrquez
-
Esports L'Espanya-Bèlgica del Mundial es podrà veure en una pantalla gegant a Ca n'Anglada Jordi Guillem
-
Terrassa VÍDEO | Els Bombers alerten de "represes importants" a Sentmenat i de condicions "extraordinàriament crítiques" Redacció
-
Publicat el
22 de maig de 2022 a
les 14:28
L'equip juvenil del Jabac Terrassa s'ha assegurat la permanència a la Lliga Nacional juvenil de futbol a manca d'un partit per la finalització del campionat. El conjunt egarenc ha derrotat aquest dissabte el Sants a Can Jofresa per 2 a 1, marcador que li permet allunyar el perill del descens de categoria. El conjunt egarenc ha protagonitzat un tram final de campionat excepcional, sumant set victòries i dos empats en els darrers nou partits de lliga, una trajectòria superlativa que li ha permès superar una primera volta lluny de les seves possibilitats.
El partit contra el Sants era decisiu i Izan Quesada va anotar el primer gol dels locals a tres minuts del descans. Garzón va fer el 2 a 0 en el minut 81. Els barcelonins van reduir distàncies a un minut del final.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Itàlia domina el Trofeu Internacional Ciutat de Terrassa
-
Esports
L’All Star converteix l’Sferic en una gran festa del bàsquet
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa
-
Esports
El CN Terrassa incorpora la internacional australiana Alice Williams