El president de la Federació Espanyola elogia la qualitat de l’Estadi Olímpic
Santi Deó diu que serà un dels millors recintes on s'ha disputat una Copa del Món

- Desarticulen una banda que robava en pàrquings de restaurants
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de maig de 2022 a les 10:38
El pròxim dia 4 de juny s’inaugurarà de forma oficial el remodelat Estadi Olímpic de Terrassa, després de les obres que s’han fet en aquest escenari per acollir el Mundial femení de hockey entre l’1 i el 17 de juliol. La jornada contemplarà la clausura dels Jocs Escolars, la cerimònia oficial al migdia i els primers partits de hockey en el nou escenari, que seran a la tarda-vespre amb les dues seleccions espanyoles, masculina i femenina, com a protagonistes amb partits corresponents a la Pro League.
El recinte ha estat objecte d’una profunda millora per convertir-se en la millor seu possible per un esdeveniment internacional de primer nivell. “No es pot jugar malament en aquest camp”, diu sobre l’estadi egarenc el president de la Federació Espanyola de Hockey, Santi Deó. “Les jugadores estan molt il·lusionades amb aquesta instal·lació i es veuen jugant aquí les semifinals i la final. Fa goig, la veritat. I crec que disposar d’una instal·lació d’aquesta qualitat és important per a la ciutat de Terrassa, per al hockey i per al Mundial. Ha estat un gran encert haver triat aquesta seu.”
L’Estadi Municipal tindrà una capacitat de 7.500 espectadors durant el Mundial. Les obres de remodelació han tingut un gran impacte visual amb la instal·lació del nou terreny de joc, les cadires vermelles a les graderies i la nova visera de la tribuna, entre altres actuacions rellevants. Caldrà completar les obres en el futur amb la reconstrucció de la graderia del gol sud. “No vull comparar, però el que és segur és que aquest és un dels millors estadis en què s’hagi fet un Mundial”, diu Deó. “He vist uns quants, i aquest és molt bo.”
Notícies recomenades
-
Esports Una nova revolució en el Terrassa FC
-
Esports L'argentí que viurà l’Experiència Montcada-Terrassa
-
Esports Dos bronzes per continuar sumant
-
Esports La irlandesa Aoife Taaffe jugarà a l'Atlètic
-
Esports Estella Llum Tonrath, nou reforç per al Club Natació Terrassa
-
Esports El San Cristóbal cau al camp de l'Atlètic Sant Just