Ballabriga: “La temporada vinent ens ho tornarem a passar bé”
El tècnic del San Cristóbal complirà la seva setena temporada en el club parroquial
- Ballabriga: “La temporada vinent ens ho tornarem a passar bé”
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
05 de juny de 2022 a
les 08:16
Actualitzat el
05 de juny de 2022 a les
10:04
Oliver Ballabriga ja prepara la nova temporada com a entrenador del CP San Cristóbal. Després d’un període de reflexió, el tècnic rubinenc ha decidit rebutjar les ofertes que tenia i continuar a Ca n’Anglada.
“Després de finalitzar el “play-off” necessitava un descans i desconnectar. El meu cap no assimilava la derrota i em calia reflexionar”, explica Oliver Ballabriga amb relació al procés que ha seguit la seva negociació per renovar com a entrenador del San Cristóbal. “No és que tingués més o menys dubtes que altres anys. Ofertes he tingut sempre. Ha transcendit la del Peralada, que era important pel que fa a l’aspecte econòmic, però hi havia d’altres. Després de valora-ho tot he decidit que el millor és continuar en el San Cristóbal, perquè el més important per a mi és l’aspecte esportiu. Per això em quedo. Esportivament és el més convenient. Per sortir hauria de ser amb algun projecte molt atractiu.”
El tècnic parroquial recorda que després de sis temporades “hi ha un desgast” i afirma que ell es regeix per sensacions. “És difícil estar tants anys en un club”, afirma. Tots aquests elements han endarrerit la seva decisió, però al final ha pesat més la seva vinculació al club i a la seva plantilla.
Ballabriga afrontarà la seva setena temporada en el conjunt parroquial amb l’elevat llistó de l’exercici recentment finalitzat, en el qual el seu equip va ser tercer a la lliga i va disputar la fase d’ascens. “Estic segur que tornarem a gaudir. No sé com quedarem, però formem un grup molt bo dins i fora del camp, un factor que és molt important.”
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona