El San Cristóbal vol fitxar Yeray Sabariego
Esports
El futbolista ha jugat aquesta darrera temporada en el Prat
- El San Cristóbal vol fitxar Yeray Sabariego
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
09 de juny de 2022 a
les 18:24
Actualitzat el
09 de juny de 2022 a les
19:17
El CP San Cristóbal vol potenciar la seva plantilla per tornar a repetir la bona temporada realitzada en l'exercici recentment finalitzat. I un dels noms que vol incorporar, segons ha avançat el compte de Twiter MercatoCat, és el del migcampista Yeray Sabariego, que aquesta darrera temporada ha militat al Prat, de Segona RFEF. Yeray és un jugador de nivell, que després de militar en el juvenil del Jabac ha passat per diferents equips de Segona "A" i Segona "B", entre ells el CE Sabadell, Olot, Llagostera, Fundació Grama i Prat. El club parroquial donaria un salt de qualitat amb aquesta incorporació en el cas de que pugui fructificar.
Un altre dels noms que també estaria a l'agenda del club de Ca n'Anglada, segons avança també MercatoCat, seria el del també migcampista Guille Hernández, procedent del Castelldefels.
De moment, el San Cristóbal ha lligat la renovació de Mario Cantí, Óscar Sierra, Ricki i Ion Vázquez. També s'han anunciat les baixes d'Amantini i Ousman. Dos futbolistes joves del club, el porter Carles Segura i el migcampista Óscar Carrasco, estan al radar de Girona i Eibar, respectívament, pels seus filials.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa ja té definida la plantilla
-
Esports Un recorregut renovat de 63 quilòmetres per a la Som Vallès Trail
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa
-
Esports
Èxit rotund de la 25a edició del Torneig Europeu d'Escoles de Hockey
-
Esports
Abel Balderstone correrà a l’equip de Pogacar
-
Esports
El Terrassa FC jugarà a la Tercera Federació femenina la temporada vinent