Javi Sánchez deixa el bàsquet als 51 anys
Esports
El jugador egarenc anuncia la seva retirada després d'una vida dedicada al món de la cistella
- Demanaran 1,5 milions per a projectes sostenibles a Viladecavalls
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
10 de juny de 2022 a
les 18:30
Actualitzat el
11 de juny de 2022 a les
10:53
El bàsquet terrassenc perd un dels seus principals referents. Javi Sánchez, jugador de l’Sferic en les darreres vuit temporades, ha anunciat la seva retirada quan està a punt de complir 52 anys. Un cas únic a la ciutat i amb poques similituds a Catalunya que exemplifica l’estima a un esport per part d’un jugador que s’ha guanyat el respecte de companys i rivals per una trajectòria impecable des que va començar a anotar cistelles en el col·legi Salvador Vinyals.
“No hauria deixat mai de jugar”, explica sobre aquest moment de comiat després d’haver assolit el passat cap de setmana la permanència a Segona Catalana amb el seu equip i jugant un paper destacat en el desenllaç del campionat. Ha estat el segon jugador amb més minuts disputats a la plantilla egarenca i el segon màxim anotador. “El club volia que continués una temporada més. Però cada cop em costa més físicament, sobretot a l’hora de competir més que a la d’entrenar. I com que jo el bàsquet me’l prenc molt seriosament, m’influeix personalment. Així que penso que és el moment idoni per deixar-ho. És llei de vida. I quan la línia és descendent, amb els anys s’accelera. El cor em demanava continuar jugant, però el cap no.”
De fet, ja fa un parell d’anys havia pensat en la retirada, però l’anormalitat que va imposar la pandèmia va modificar els seus plans. “Volia acabar amb normalitat. I aquest any ha pogut ser. Li he donat moltes voltes i m’he decidit. A més, tanco aquesta etapa amb la satisfacció d’haver aconseguit la permanència amb el meu equip, un objectiu que en alguns moments de la temporada no semblava senzill.”
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa
-
Esports
Èxit rotund de la 25a edició del Torneig Europeu d'Escoles de Hockey
-
Esports
Abel Balderstone correrà a l’equip de Pogacar
-
Esports
El Terrassa FC jugarà a la Tercera Federació femenina la temporada vinent
-
Esports
L'Espanya-Bèlgica del Mundial es podrà veure en una pantalla gegant a Ca n'Anglada
-
Esports
Itàlia domina el Trofeu Internacional Ciutat de Terrassa