Rudi Reig, nou entrenador de l'Handbol Terrassa
Prové de l'Handbol Sant Quirze, on era segon entrenador
- Un fanal i un arbre es desplomen en un carrer de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juny de 2022 a les 13:04
Rudi Reig és el nou entrenador del primer equip masculí de l'Handbol Terrassa, equip que milita a la Primera Divisió Nacional. Reig té 40 anys i substitueix en el càrrec Magí Serra, que va anunciar la seva marxa del club al final de la temporada. El nou tècnic del conjunt egarenc era el segon entrenador de l'Handbol Sant Quirze, equip de Divisió de Plata. Format en el FC Barcelona com a jugador i entrenador, ha realitzat totes les funcions d'un equip tècnic: entrenador principal, ajudant, scouting, coordinador i tecnificacions individuals i col·lectives. Ha treballat a l'OAR Gràcia, Creu Alta de Sabadell i ASME de Barcelona.
Rudi Reig ja ha començat a entrenar a l'Handbol Terrassa i a observar els entrenaments del segon equip del club per tal de planificar l'equip del nou exercici.
Notícies recomenades
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"
-
Esports
Un Terrassa FC molt solvent venç el Valencia Mestalla
-
Esports
Un rival crescut, en la primera cita de l’any del Terrassa FC
-
Esports
Triomf èpic d'un San Cristóbal que ha jugat amb nou tota la segona meitat
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal