Plata de l'infantil femení del CN Terrassa en el campionat català
Esports
Va caure a la final contra el CN Sabadell als penals
- Plata de l'infantil femení del CN Terrassa en el campionat català
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de juliol de 2022 a
les 19:21
L’infantil femení de waterpolo del Club Natació Terrassa va obtenir la medalla de plata en el Campionat de Catalunya que va celebrar-se l CN Sabadell. Les egarenques només van perdre en els penals a la final contra el conjunt sabadellenc.
El conjunt dirigit per Xavi Pérez, flamant campió d’Espanya i de la Lliga Catalana, va debutar amb una victòria en quarts de final contra el CN Rubí per 10 a 6. Les egarenques van guanyar-se una plaça per a la gran final després de superar el CE Mediterrani en semifinals per 7 a 5.
El partit pel títol va ser un derbi vallesà molt emocionant que es va decidir a la tanda de penals a favor del club amfitrió, el CN Sabadell. El matx va finalitzar en empat a quatre. En els llançaments des dels cinc metres, el CN Sabadell va imposar-se per 8 a 7.
L’infantil femení que va penjar-se la medalla de plata en la màxima cita catalana està integrat per Adriana Gallego, Aina Dalmases, Ainhoa Gómez, Aitana Gutiérrez, Ariadna Drago, Berta Torres, Carlota Castellano, Jana Ortega, Júlia Vilaseca, Lucía Fernández, Maria Manso, Mariona Royo, Martina Fernández i Noa Moral.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”