El San Cristóbal cau 0-1 a casa amb el Cerdanyola en el primer amistós
Abde ha errat un penal just abans del primer gol visitant
- Restablerta la circulació de Rodalies entre Terrassa i Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’agost de 2022 a
les 22:19
Actualitzat el
20 d’agost de 2022 a les
13:09
El CP San Cristóbal ha disputat ja dos partits aquesta pretemporada, però ambdós han estat de competició oficial, la Copa Catalunya. Després d'eliminar per penals el Terrassa FC i l'AE Prat, els d'Oliver Ballabriga han perdut aquest dijous per 0 a 1 al municipal de Ca n'Anglada davant del Cerdanyola, un rival al que visitaran a la tercera jornada de la lliga de Tercera RFEF.
Tot i que el matx ha servit per donar minuts a tots els futbolistes, Oliver Ballabriga ha format de sortida amb Lázaro, Àlex, David López, Max Llovera, Ion Vázquez, Toro, Jon Lobo, Cucu, Abde i Eric.
El matx s'ha posat molt de cara per als parroquials, que han disposat d'un penal a favor que Abde ha llançat fora al mimut 7.
La situació ha canviat radicalment en la següent jugada, quan Juanan ha batut el porter local Lázaro per establir un 0 a 1 que resultaria ja definitiu per als homes de Toni Carrillo.
Els terrassencs han buscat l'empat a la represa, però el marcador ja no s'ha mogut. Al minut 81, Ion Vázquez ha desaprofitat un bon remat a porteria.
El proper matx del San Cristóbal tornarà a ser dels oficials. Diumenge a les 19.30 hores, els de Ballabriga rebran el Barça Atlètic en els quarts de final de la Copa Catalunya.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final