Al Terrassa FC li remunten un 0-2 a Tona
Jordi Cano i Aythami han anotat, al primer temps, els dos únics gols terrassistes
- Esquivar el pessimisme
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’agost de 2022 a
les 21:55
En el segon compromís amistós de la pretemporada, el Terrassa FC ha perdut per 2 gols a 4 al camp de la UE Tona. Els homes de Jordi López han començat bé i al minut 9, Jordi Cano ha obert el marcador. Al 33, el canari Aythami ha aprofitat una altra bona oportunitat dels terrassistes per fer el 0 a 2 amb el qual s'ha arribat al descans.
A la represa han començat les rotacions i els osonencs han establert un parcial de 4 a 0 que els ha donat la victòria. Dues errades defensives als minuts 53 i 66 han dut a l'empat els amfitrions.
Al tram final de l'encontre, amb tot obert, el Tona ha fet el tercer i el quart gols davant la inoperància d'un Terrassa ja molt cansat que ha baixat notablememt el ritme.
Dimecres a les 19 hores, el Terrassa FC rebrà a les 19 hores al camp Artur Travesa de Les Fonts l'Atlètic Club Escaldes, un rival de la Primera Divisió andorrana.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final