Espanya venç Grècia i jugarà les semifinals contra Hongria
Dijous a les 18 hores, espanyols i hongaresos buscaran una plaça per a la gran final de dissabte
- Un Sant Roc renovat i més participatiu
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
06 de setembre de 2022 a
les 20:25
Actualitzat el
07 de setembre de 2022 a les
08:30
La selecció espanyola masculina de waterpolo s'ha imposat en un gran partit a Grècia, vigent subcampiona olímpica, per 9 gols a 5 (4-2, 1-1, 2-1, 2-1) en el duel de quarts de final que s'ha disputat aquest dimarts a la piscina de la ciutat croata de Split.
El combinat que prepara David Martín s'enfrontarà dijous a les 18 hores a la selecció d'Hongria, que ha batut en el primer duel de quarts de final d'aquest dimarts a Montenegro per 11 a 8. Itàlia, per la seva banda, ha derrotat França per 16 a 8 i s'enfrontarà a la semifinal de dijous a les 20.30 hores a Croàcia, que ha superat Geòrgia per 15 a 5 en la darrera eliminatòria de quarts de final.
L'atacant terrassenc del CN Atlètic Barceloneta Álvaro Granados ha anotat dos gols en un matx en el qual ni Bernat Sanahuja ni el waterpolista del CN Terrassa Alberto Barroso han vist porteria. Bona part de la victòria espanyola ha estat gràcies a la gran actuació del porter Unai Aguirre, que ha acabat desesperant els llançadors grecs.
Espanya s'ha situat 2 a 0 en el marcador en un primer quart que ha acabat amb un esperançador 4 a 2. El segon quart ha acabat amb empat a un gol. I en els dos darrers períodes, els de Martín no han patit en cap moment. S'han imposat per 2 a 1 tant en el tercer com en el quart períodes.
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona