La MATCH Rider surt dissabte a les carreteres
Esports
Aquesta prova no competitiva tindrà dues distàncies, una de 307 i una altra de 204 quilòmetres
- La MATCH Rider surt dissabte a les carreteres
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
16 de setembre de 2022 a
les 07:14
Actualitzat el
15 de setembre de 2022 a les
20:17
L’escuderia Motor Atlètic Terrassa Hockey Club (MATHC) organitza demà dissabte a primera hora del matí la MATCH Rider, un esdeveniment no competitiu que recorrerà les carreteres de diverses comarques catalanes durant una gran vetllada en la qual podran lluir les motos històriques. Enguany, la prova serà en memòria de Jesús Salat, que va morir el mes d’abril als 64 anys en un accident de trànsit.
La MATHC és un esdeveniment motociclista no competitiu que recorre les carreteres catalanes obertes al trànsit amb motos clàssiques. Hi pot prendre part qualsevol motocicleta fabricada abans de l’any 1995. Les màquines estaran exposades, a l’inici i al final de la prova, al parc tancat de les instal·lacions de l’Atlètic Terrassa, de manera que els aficionats s’hi podran apropar per tal de contemplar la seva bellesa.
L’activitat començarà dissabte a Can Salas a les 8 hores amb la instal·lació d’un parc tancat a Can Salas. La sortida serà a les 9 hores. Hi ha diferents disciplines per als participants, quer podrà escollir la que més els convingui per a les seves característiques. La versió llarga té 307 quilòmetres, mentre que la reduïda és de 204. La sortida i l’arribada serà a les instal·lacions de Can Salas.
En el full de ruta es marcarà el pas pels diferents punts establerts en el recorregut triat. És aconsellable seguir la ruta recomanada pels organitzadors. De tota manera, no s’ha establert cap mena de límit de temps per acabar qualsevol de les dues distàncies, tot i que el recorregut està pensat per fer-lo en entre 8 i 9 hores, amb les parades incloses. La versió reduïda té una durada prevista d’entre 5 i 6 hores. Cal recordar que no es tracta d’una cursa competitiva, de manera que no hi haurà classificació final. Es tracta d’una prova lúdica en la qual els participants gaudiran de la conducció.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L’All Star converteix l’Sferic en una gran festa del bàsquet
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa
-
Esports
El CN Terrassa incorpora la internacional australiana Alice Williams
-
Esports
Bru Roset torna a guanyar la Cursa de Festa Major