Lidera ara en solitari la classificació l'RC Polo amb 12 punts. El Júnior s'ha situat segon amb els mateixos 9 punts que el Club Egara, ara tercer. L'Atlètic cau a la novena posició amb 3 punts, mentre que el CD Terrassa continua sense puntuar i és penúltim amb zero punts.
Triple derrota a la lliga femenina de hockey
Esports
El Club Egara ha caigut a Sant Cugat i li ha cedit la segona posició al Júnior
- El San Cristóbal venç al Badalona i manté la solidesa a casa
ARA A PORTADA
Publicat el
09 d’octubre de 2022 a
les 15:01
Actualitzat el
09 d’octubre de 2022 a les
15:53
En aquesta quarta jornada de la lliga de Divisió d'Honor femenina de hockey, els tres representants terrassencs han perdut.
A Les Pedritxes, el CD Terrassa ha caigut per 1 a 3 davant de l'RS Tenis de Santander per 1 gol a 3. Quan faltaven 10 minuts per acabar, Mònica López ha aprofitat un penal-córner per anotar el gol de l'honor.
A Madrid, el Sanse Complutense s'ha imposat per 1 a 0 l'Atlètic. Les vigents campiones han estat més eficaces que el conjunt de Jordi Carrera.
El Club Egara, per la seva banda, s'ha deixat els primers punts de la temporada a Sant Cugat davant del Júnior. Berta Muñoz ha anotat el gol visitant.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
La selecció femenina passa a la final de la World Cup de waterpolo derrotant Rússia en els penals
-
Esports
Espanya es jugarà la cinquena plaça de la World Cup Final de waterpolo contra Montenegro
-
Esports
El tren passa per a Pau Santanach
-
Esports
Mig segle de la revolució que va canviar el hockey
-
Esports
Els penals eliminen a una selecció espanyola de waterpolo que desaprofita la seva renda
-
Esports
L'Handbol Ègara iniciarà la Lliga Catalana d'Or a la pista del La Salle Bonanova