El CN Terrassa, campió de Catalunya per equips de frontennis
L'equip egarenc va superar a la final el CF Igualada
- Increpen vianants a Terrassa i acaben denunciats per dur drogues
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’octubre de 2022 a les 18:52
El Club Natació Terrassa va proclamar-se campió de Catalunya per equips de frontennis en modalitat preolímpica en la fase final disputada a les instal·lacions de l’Ègora Olímpics de la Vall d’Hebron de Barcelona. L’equip egarenc va batre dissabte en semifinals el CF Abrera després de vèncer els dos partits. En el primer matx, Víctor Modenes i Cristian Viñarás van superar Aitor Tena i Raúl Cots per 2 sets a 0 (14-13 i 15-3). Així mateix, en el segon enfrontament, Daniel López i Àlex Navarro van derrotar Jonathan Alonso i José Juan Cuesta per 2 sets a 1 (12-14, 15-6 i 10-1).
El diumenge, en la gran final, el CN Terrassa va desfer-se del CF Igualada en guanyar també els dos partits. En el primer compromís, Daniel López i Cristian Viñarás van batre Pau Vergara i José Fernández per 2 sets a 0 (15-5 i 15-5). Igualment, en el segon matx, Biel Vaghi i Àlex Navarro van doblegar Marc Esteve i Adrià Cano per 2 sets a 0 (15-6 i 15-9).
L’equip del CN Terrassa que ha disputat aquest campionat està format per Dani López, Víctor Modenes, Àlex Navarro, Biel Vaghi i Cristian Viñarás.
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC visita un dels escollits
-
Esports
Un altre test feixuc per al San Cristóbal
-
Esports
Últim derbi de l’any: Club Egara-CD Terrassa
-
Esports
La Cursa Solidària per a la Infància arriba a la desena edició
-
Esports
Derrota del CN Terrassa davant el Jug Dubrovnik a l'Eurocup
-
Esports
“En defensa hem de participar tots”