Espanya goleja Austràlia i s'enfrontarà en semifinals als Països Baixos
Dissabte a les 13 hores, semifinal davant del Països Baixos a Tenerife
- Espanya goleja Austràlia i s'enfrontarà en semifinals als Països Baixos
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de novembre de 2022 a
les 17:07
Actualitzat el
04 de novembre de 2022 a les
17:27
Amb la classificació ja assegurada, la selecció espanyola femenina de waterpolo ha derrotat aquest divendres per 12 a 5 (3-2, 4-3, 4-0, 1-0) a la selecció d'Austràlia. El combinat que prepara Miki Oca ha finalitzat primer del grup "B" i dissabte a les 13 hores (hora catalana) disputarà la primera semifinal de la Superfinal de la Lliga Mundial femenina que es disputa al Real Club Náutico de Tenerife. La segona semifinal enfrontarà a les 14.40 hores els Estats Units amb Hongria. Diumenge es disputaran els partits finals: el duel pel bronze a les 13 hores i la gran final a les 14.40.
Espanya ha disputat un matx molt complet i no ha donat opció a les australianes. La boia terrassenca Paula Leitón ha anotat un gol i ha estat escollida MVP d'aquest darrer partit de la fase regular. Paula Camus ha participat també en el duel, mentre que Pili Peña no s'ha llançat a l'aigua.
Els dos primers períodes han estat força equilibrats i s'ha arribat al descans amb un marcador de 7 a 5. Un parcial de 4 a 0 al tercer període, però, ha sentenciat el duel. El parcial final per a les espanyoles ha estat d'un contundent 6 a 0.
Notícies recomenades
-
Esports
Joan Vidal: "Aquest aprenentatge pot ser una eina molt bona"
-
Esports
Or i bronze per a l'Atlètic a l'EHCO Trophy d'Utrecht
-
Esports
El Kampong s'imposa 3-2 al Gantoise i es proclama campió d'Europa
-
Esports
Oriol Torras: "Tinc moltes ganes de començar a treballar amb el Club Egara"
-
Esports
El Terrassa FC no pot evitar un empat a zero a casa
-
Esports
Jacobo Garrido: "“El meu gran objectiu és la medalla olímpica”