La selecció femenina jugarà la final de la Lliga Mundial de waterpolo
Ha superat els Països Baixos a les semifinals i es jugarà el títol amb Hongria
- La selecció femenina jugarà la final de la Lliga Mundial de waterpolo
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de novembre de 2022 a
les 19:23
La selecció femenina espanyola de waterpolo s'ha classificat per disputar la gran final de la Superfinal de la Lliga Mundial que es disputa a Tenerife. Espanya ha superat en les semifinals disputades aquest dissabte els Països Baixos per un marcador de 14 a 10. El seu rival en la lluita per la medalla d'or serà Hongria, a qui ja va guanyar en la primera fase i que ha donat la gran sorpresa eliminant els Estats Units, la gran favorita al títol. La selecció compta amb el concurs de la jugadora terrassenca Paula Leitón, del CN Sabadell, i les madrilenyes del CN Terrassa Pili Peña i Paula Camus.
Espanya ha completat un gran partit davant les neerlandeses amb parcials de 2-2, 4-2, 3-3 i 5-3. Pili Peña ha marcat un gol i Paula Leitón n'ha fet dos.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Jordi Delás veu recompensada la seva tasca silenciosa pel hockey més social amb l'Stick d'Or
-
Esports
Txell Vizcaino marxa de l'Atlètic per anar a Bèlgica
-
Esports
Espanya reprèn diumenge la Pro League a Bèlgica
-
Esports
Dos terrassencs, cara a cara a la final de la Champions de waterpolo
-
Esports
Set baixes als equips de waterpolo del CN Terrassa
-
Esports
Jordi Fitó entrenarà el segon equip femení del Júnior