Derbi transcendent entre Atlètic i Egara
La penúltima jornada de la primera volta enfrontarà diumenge a les 13 hores els dos grans del hockey terrassenc. L’Atlètic i el Club Egara s’enfrontaran pels tres punts. I per quelcom més

- Derbi transcendent entre Atlètic i Egara
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 26 de novembre de 2022 a les 10:16
Actualitzat el 26 de novembre de 2022 a les 10:18
Com resa el tòpic, un derbi és un derbi. No hi fa res la posició dels dos equips a la classificació. Tampoc la necessitat dels dos equips de sumar els tres punts. Un Atlètic-Egara és sempre un partit especial. Ho saben els nens de Terrassa des que agafen el seu primer stick. Més enllà dels títols, guanyar l’etern rival és una de les grans aspiracions cada principi de temporada. L'Atlètic i el Club Egara es veuran les cares diumenge a Can Salas.
El derbi que enfrontarà diumenge els conjunts que dirigeixen Xero Gasol i Ramon Sala no serà diferent de la resta. S’espera un partit igualat, sense un clar favorit. A la classificació, l’Atlètic és quart amb 16 punts, que seran 19 si guanya el 6 de desembre al camp del cuer, el Taburiente. El Club Egara és cinquè amb 14 punts.
Tot i que serveixen de ben poc, els precedents conviden a la igualtat. La temporada passada, l’Atlètic va derrotar l’Egara al camp Josep Marquès per un espectacular marcador de 6 a 4. No s’esperen pas tants gols per al matx de demà. A la segona volta, el resultat al Pla del Bon Aire va ser de 2 a 2. Els tres duels anteriors van acabar en empat.
Ambdós conjunts disposen de grans especialistes en el penal, que pot esdevenir decisiu. A l’Atlètic, Pau i Pepe Cunill acostumen a ser determinants en els partits grans, mentre que a l’Egara, Marc Recasens, màxim golejador de la lliga, està “on fire”, amb quatre dianes en els dos darrers duels.
Notícies recomenades
-
Esports Dani Olmo parla clar: “Al Barça han de jugar els millors"
-
Esports Raúl Perez torna al San Cristóbal i Héctor Parrado renova
-
Esports Eivissa, la primera estació de la lliga per al Terrassa FC
-
Esports Arriba al Terrassa FC el centrecampista Josemi
-
Esports Una selecció amb deu terrassencs es concentra a Terrassa del 14 al 18 de juliol
-
Esports Ja es poden votar els finalistes de les lligues de hockey 2024-2025