Espanya jugarà la final de la Nations Cup femenina
Ha guanyat el Japó i el seu darrer rival serà Irlanda
- Espanya jugarà la final de la Nations Cup femenina
ARA A PORTADA
-
-
L’Ajuntament ja estudia com invertir els 3 milions d’euros per a la millora d’escoles públiques Redacció
-
"El nostre tresor és el comerç local": la segona Fira Pirata del Roc Blanc amplia les activitats familiars Pilar Màrquez
-
Terrassa es bolca en la quarta Magic Line per investigar la histiocitosi: "Cada pas compta" Pilar Màrquez
-
La plaça Nova acollirà la Culturassa 2026 que homenatjarà el 45è aniversari del Drac i els Diables Joan Muñoz
Publicat el
16 de desembre de 2022 a
les 17:11
Actualitzat el
16 de desembre de 2022 a les
17:48
La selecció espanyola femenina de hockey ha derrotat aquest divendres per 1 a 0 el Japó a les semifinals de la Nations Cup femenina que es disputa a València. El seu rival a la final serà l'Índia, que ha derrotat Irlanda a l'altre semifinal. El conjunt asiàtic ha obtingut la victòria després de derrotar el seu rival als "shoot outs" per 2 a 1 després de finalitzar el temps reglamentari amb empat a un gol. La final es jugarà aquest dissabte a les 15.45 hores, després del partit per a la tercera posició que enfrontarà el Japó iIrlanda a les 13.30 hores. El guanyador de la competició obtindrà plaça per a participar en la pròxima edició de la Pro League.
Espanya ha protagonitzat un bon inici de partit, amb una efectiva pressió sobre les jugadores japoneses . El joc vertical de les jugadores espanyoles ha generat alguna situació de perill a l'àrea asiàtica. I quan mancaven dos minuts pel final del primer quart, Espanya ha anotat l'1 a 0. L'egarenca Clara Ycart ha protagonitzat una destacada acció individual, la bola ha arribat rebutjada a Sara Barrios i la jugadora espanyola ha superat Eika Nakamura amb una bona rematada a mitja alçada.
El conjunt d'Adrian Lock ha mantingut el domini en el segon quart i a dos minuts del descans ha estat a punt d'ampliar les diferències. Flor Amundson ha superat vàries defenses asiàtiques, però no ha pogut finalitzar l'acció.
La defensa ha tornat a ser una de les millors virtuts del combinat estatal, que no ha encaixat cap gol en el torneig. Amb aquest control defensiu, Espanya no ha pres riscos importants en el tercer quart, per conservar el resultat favorable. En el darrer quart, les japoneses han avançat línies amb l'objectiu de superar la porteria defensada per la jugadora de l'Àtlètic Clara Pérez. A quatre minuts del final, una rematada d'Hazuki Nagai ha sortit mot ajustada al pal. En els darrers minuts, el Japó ha jugat sense portera, però no ha pogut marcar el gol de l'empat.
Notícies recomenades
-
Esports
El camí que resta per tocar la permanència
-
Esports
Carme Ballesteros: “L’únic secret és entrenar moltíssim”
-
Esports
Amstelveen acollirà l’Europeu del 2029
-
Esports
La 25a edició del TEEH se celebrarà del 3 al 5 de juliol
-
Esports
Deu egarencs aspiren als Hockey Golden Awards
-
Esports
El Terrassa FC té quatre partits per aspirar a tot