Una entrada de regal per a cada soci del Terrassa FC
El conjunt egarenc juga aquest diumenge contra la Peña Deportiva
- Una entrada de regal per a cada soci del Terrassa FC
ARA A PORTADA
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
02 de febrer de 2023 a
les 14:20
El Terrassa FC manté de cara al partit d’aquest diumenge una de les seves promocions per fomentar la presència de públic a les graderies de l’Estadi Olímpic. De cara al partit contra la Peña Deportiva d’Eivissa, cada soci disposarà d’una entrada gratuïta que podran retirar a les oficines del club abans del divendres al vespre. El partit es jugarà el diumenge a partit de les 12 hores.
En el conjunt egarenc la principal novetat serà la presència del darrer fitxatge, Karim, a la llista de convocats. El partit és de gran importància ja que el conjunt de Jordi López rep un rival que està classificat en la quarta posició del campionat amb sis punts de diferència sobre els terrassistes i a dos de la primera plaça que ocupa el Teruel. El Terrassa fa 14 jornades que no perd.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Tres equips terrassencs jugaran la “final-four” a Madrid
-
Esports
Club de Campo-Egara i Complutense-Atlètic, semifinals femenines
-
Esports
L'Atlètic guanya per 1 a 3 al Barça i jugarà contra el Club de Campo les semifinals
-
Esports
Terrassa acull el lliurament de premis del Campionat de Catalunya de BMX Race 2026
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre