L'Handbol Terrassa cau a casa davant del Poblenou
Esports
El conjunt de Rudi Reig va caure per 23 a 25 a Can Jofresa davant d’un rival directe en la lluita per la permanència, el Poblenou
- L'Handbol Terrassa cau a casa davant del Poblenou
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de febrer de 2023 a
les 17:29
Després d'haver encadenat dues victòries i un empat en les tres jornades anteriors, l’Handbol Terrassa va tornar-se a topar amb la derrota. El conjunt que prepara Rudi Reig va caure per dos gols de diferència (23-25) al pavelló municipal de Can Jofresa davant d’un rival directe en la lluita per la permanència, el Club Handbol Poblenou.
Tot i encaixar l’onzena derrota en 18 jornades, l’equip de Rudi Reig es manté en la dotzena posició del quart dels sis grups que integren la Primera Divisió Nacional amb els mateixos 11 punts que té el Sant Esteve Sesrovires, quatre per sobre de les posicions de descens.
El duel va ser molt equilibrat, especialment en el primer acte, que es va tancar amb un empat a 10. Les diferències van ser sempre mínimes. Els visitants van estrenar el marcador, però dues dianes de Roger Pérez i Tomàs Ferrer van revertir el resultat. El matx era un constant estira i arronsa. Cap dels dos equips no aconseguia escapar-se en el marcador.
A la represa, els barcelonins van anar agafant avantatge fins a situar-se a quatre gols al minut 45 (15-19). Massa forat per aspirar a la remuntada. L'Handbol Terrassa ho va intentar i va acabar reduint el desaventatge, però els barcelonins van acabar sumant els dos punts en joc.
Aquest diumenge a les 13 hores, els terrassencs visitaran el líder, un Balonmano Granollers que lidera el grup amb solvència. Ha guanyat 16 dels 18 partits que ha disputat i li treu 5 punts als seus perseguidors, Sant Cugat i Sant Joan Despí. Tot i la diferència, els de Reig no descarten donar la sorpresa.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”