L'Egara acull una semifinal de l'Estatal juvenil de hockey sala
L'Atlètic i el CD Terrassa buscaran a València la classificació per a la "final-four"

- L'Egara acull una semifinal de l'Estatal juvenil de hockey sala
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de febrer de 2023 a les 16:36
Actualitzat el 17 de febrer de 2023 a les 13:38
El pavelló del Club Egara acollirà entre divendres i diumenge una de les dues semifinals del Campionat d’Espanya juvenil masculí. El conjunt del Pla del Bon Aire està enquadrat en el grup “B” amb Estudiantes 87, Taburiente i Xaloc. A l’“A” hi ha Júnior, Sardinero, Escola A Coruña i Pozuelo.
Els dos primers de cada grup s’enfrontaran entre ells dissabte a la tarda i diumenge per decidir les dues places de finalista. A l’altra semifinal, al poliesportiu Nazaret de València, Atlètic i CD Terrassa son al grup “B” amb Club de Campo i San Pablo Valdeluz.
Pel que fa a la categoria femenina, l’Atlètic i el Club Egara disputaran una semifinal a Sevilla. La segona semifinal serà al pavelló de Moclinejo de Màlaga. La fase final femenina es jugarà a Sant Cugat.
Notícies recomenades
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge
-
Esports Álvaro Martín ja és al llindar del seu debut