L’ascens fa baixada per al Terrassa FC
L’equip de Ramon Cañellas és el millor dels tres grups de Divisió d’Honor. Ha cedit un sol empat en dotze jornades i ho té tot de cara per aconseguir l’ascens a la Tercera Divisió
- L’ascens fa baixada per al Terrassa FC
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
17 de febrer de 2023 a
les 08:02
Actualitzat el
16 de febrer de 2023 a les
20:08
La trajectòria del Terrassa FC al primer dels tres grups de la Divisió d’Honor Catalana de futbol sala no podria ser millor. El conjunt que prepara Ramon Cañellas tancarà aquest dimarts la primera volta rebent el Vilafant gironí al pavelló de la Maurina. Tot i haver jugat un matx menys que els seus rivals, l’equip lidera la classificació amb contundència: 11 victòries, un sol empat (2-2 a casa contra el segon, l’EFS Girona) i cap derrota. Suma 34 punts, que seran 37 si guanya dimarts. Té el Girona a sis punts i un marge de 7 (que serien 10) respecte a la tercera posició. Els dos primers de cada grup pujaran automàticament a la quarta categoria del futbol sala espanyol, la Tercera Divisió.
La temporada passada, els terrassistes es van proclamar campions i van pujar de Primera Catalana a la Divisió d’Honor quatre jornades abans d’acabar el campionat. Amb el mateix bloc de la temporada passada i incorporacions de la rellevància de Diego Blanco, que als seus 48 anys continua sent un jugador determinant. Destaca també Borrego (ja recuperat de la seva lesió), Toni, Sergio, Cinto i el porter Carlos (que ha marcat tres gols jugant de cinc), el Terrassa va pel camí d’encadenar el seu segon ascens consecutiu.
Els de Ramon Cañellas són l’equip de la categoria que més punts ha sumat (34) i també el que té més gols a favor (80, 12 més que els seus perseguidors).
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC té quatre partits per aspirar a tot
-
Esports
Mustafa Chadlioui Harafi: “Vull dur el nom de Terrassa el més alt possible”
-
Esports
Espanya perd amb Itàlia i derrota Croàcia
-
Esports
Joan Vidal: "Aquest aprenentatge pot ser una eina molt bona"
-
Esports
Or i bronze per a l'Atlètic a l'EHCO Trophy d'Utrecht
-
Esports
El Kampong s'imposa 3-2 al Gantoise i es proclama campió d'Europa