El Terrassa FC vol superar obstacles a Sagunt
El conjunt egarenc necessita trencar la mala ratxa malgrat les nombroses baixes
- El Terrassa FC vol superar obstacles a Sagunt
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
25 de febrer de 2023 a
les 08:15
Actualitzat el
25 de febrer de 2023 a les
19:24
El Terrassa FC afronta aquest dissabte, a les 17 hores, un compromís exigent al camp de l’Atlético Saguntino. Les limitacions pròpies, en forma de baixes, i els mèrits del rival, que ha sumat 7 dels darrers 9 punts que ha disputat, incrementen el nivell de dificultat d’un partit que tornarà a avaluar el moment dels egarencs, a tres punts de la zona de “play-off” i a cinc de les posicions de descens després de la mala ratxa de les darreres jornades.
Davant el cúmul d’absències, Jordi López ha convocat dos futbolistes del filial, Aitor i Marcos, i dos del juvenil, Gerard i Eric, per completar una llista amb només 14 jugadors del primer equip. Són baixa els sancionats Sergi Serrano i Jaouad i els lesionats Vivi, Fran González, Meshack, Àlex Fernández i Aythami.
“Ens està venint tot al revés i no podem fer altra cosa que agafar el bou per les banyes”, confessa l’entrenador terrassista. “Anirem a competir, d’això que ningú en tingui dubtes. Aquesta setmana hem fet net i no busquem excuses. És la situació que tenim, som els que som i ho tirarem endavant. Ens hem d’adaptar, no buscar excuses ni culpables. Cal ser valents.”
Totes aquestes absències provocaran canvis a l’equip titular. Lucas Viña tornarà a l’onze inicial després de complir el seu partit de suspensió, mentre que Diego Garzón jugarà d’inici com a central dret i Óscar Vacas serà el substitut d’Àlex Fernández en el centre del camp. Jordi Cano també recuperarà la seva plaça a l’alineació, formant a la davantera amb Servetti i Carlos Martínez.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final