El Terrassa FC vol tallar la bona ratxa del Lleida Esportiu
Meshack i Fran González, les novetats a la convocatòria egarenca
- El Terrassa FC vol tallar la bona ratxa del Lleida Esportiu
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
04 de març de 2023 a
les 08:33
Actualitzat el
03 de març de 2023 a les
16:34
Nova sortida delTerrassa FC, en aquesta oportunitat al camp del Lleida Esportiu on aquest diumenge, a les 12 hores, afrontarà un compromís amb menys pressió que la setmana passada a Sagunt però amb la possibilitat de consolidar les seves aspiracions a obtenir una plaça al “play-off” d’ascens. Després de trencar la ratxa de tres derrotes seguides, la plantilla s’ha proposat iniciar un període de bons resultats com ja ho va fer a la primera volta.
“No ens deixem portar per l’entorn. La pressió la tenim cada setmana”, diu al respecte l’entrenador del Terrassa FC, Jordi López. “Trencar la dinàmica negativa ha estat important i reforça tot allò que fem, però la pressió que ens posem nosaltres existeix cada setmana. “
Jordi López recupera per aquest compromís Meshack i Fran González, que ja tenen l’alta després de superar les seves lesions. Malgrat això, el defensa encara ha de recuperar el seu millor estat després de molts mesos inactiu. En tot cas, el capítol de baixes encara és significatiu: Vivi, Àlex Fernández i Aythami per lesió; i Sergi Serrano i Jaouad per sanció. A més, David Jiménez és dubte per malaltia. Si no pot jugar, Spartalis seria el seu recanvi. El tècnic del Terrassa completarà la convocatòria amb jugadors del filial i del juvenil, ja que disposa de 16 futbolistes, incloent-hi David Jiménez en aquesta llista.
Els egarencs es trobaran un rival que lluita per allunyar-se de la zona de perill. Ocupa el dotzè lloc amb 26 punts, 1 per sobre de la plaça de promoció de permanència i del descens. El Lleida Esportiu ha encadenat tres jornades sense perdre, període en el qual ha sumat dos empats fora de casa seva contra rivals de la zona alta com Peña Deportiva i Manresa i ha superat al Camp d’Esports un equip que pugna per arribar al “play-off” com el Formentera. Una victòria, en tot cas, que ha estat l’única que ha obtingut en les set darreres jornades del campionat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final