El CD Terrassa juvenil, a Amstelveen per Setmana Santa
Disputarà la primera edició de l'EHCO Trophy amb els amfitrions de l’Amsterdam, el Royal Orée belga i el Harvestehuder alemany
- El CD Terrassa juvenil, a Amstelveen per Setmana Santa
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
15 de març de 2023 a
les 19:35
Entre els dies 7 i 10 d’abril, coincidint amb la disputa de la fase final de l’Euro Hockey League, les instal·lacions del Wagener Stadium d’Amstelveen acolliran la primera edició de l’EHCO Trophy, un torneig que acollirà els quatre millors conjunts sub-19 d’Europa.
El CD Terrassa, vigent campió d’Espanya juvenil, tindrà com a rivals els amfitrions de l’Amsterdam, el Royal Orée belga i el Harvestehuder alemany. Com a novetat, en aquesta primera edició hi podran competir jugadors sub-19 per tal de premiar l’esforç dels campions de la temporada passada. En categoria femenina, el representant espanyol serà el Júnior de Sant Cugat, que tindrà com a rivals el Bremer, campió alemany, Royal Orée belga i l’SCHC neerlandès.
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona