La por dels candidats a jugar el “play-off”
Els cinc equips que opten a la cinquena plaça acumulen resultats negatius
- La por dels candidats a jugar el “play-off”
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
29 de març de 2023 a
les 09:00
Actualitzat el
28 de març de 2023 a les
18:59
A 7 jornades per al final del campionat de lliga al grup tercer de Segona Federació, el nom de l’equip que ocuparà la cinquena posició que donarà accés al “play-off” continua sent una incògnita a causa de l’enorme equilibri existent entre els cinc equips que opten. Amb les quatre primeres posicions força definides, la cinquena podria estar oberta fins a la darrera jornada. Dos punts separen els equips classificats entre la cinquena i la novena posició, entre els quals hi ha un Terrassa FC que és setè a un punt del cinquè.
Però en aquesta fase decisiva de la lliga, una característica comuna entre els equips implicats és la irregularitat en la qual han caigut tots ells. La pressió i la gestió emocional està jugant el seu paper, fent que el pronòstic sigui molt obert.
El Terrassa FC ha perdut en les dues darreres setmanes l’oportunitat de situar-se en la cinquena posició i, fins i tot, amenaçar el quart lloc que ocupa el filial de l’Espanyol. Només ha sumat un punt de sis possibles, després d’encaixar el gol de la derrota en el darrer minut en el camp d’un Aragón que va jugar molts minuts amb un futbolista menys i ser incapaç de remuntar a la darrera jornada contra l’Alzira a l’Estadi Olímpic.
“Tothom vol aquesta plaça, el que passa és que és molt difícil”, manifesta l’entrenador del Terrassa FC, Jordi López. “Si tothom falla és perquè costa guanyar molts els partits i els rivals també s’hi juguen molt.”
Notícies recomenades
-
Esports
Mustafa Chadlioui Harafi: “Vull dur el nom de Terrassa el més alt possible”
-
Esports
Espanya perd amb Itàlia i derrota Croàcia
-
Esports
Joan Vidal: "Aquest aprenentatge pot ser una eina molt bona"
-
Esports
Or i bronze per a l'Atlètic a l'EHCO Trophy d'Utrecht
-
Esports
El Kampong s'imposa 3-2 al Gantoise i es proclama campió d'Europa
-
Esports
Oriol Torras: "Tinc moltes ganes de començar a treballar amb el Club Egara"