Ortega es lesiona i serà baixa al camp de l'Hércules
El segon porter del Terrassa FC ha sofert una lesió muscular aquest divendres

- Pimec creu que calia una reforma de pensions, però lamenta l'increment de costos laborals
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de març de 2023 a les 13:25
Actualitzat el 05 d’abril de 2023 a les 23:05
El porter del Terrassa FC Jose Ortega s'ha lesionat en el decurs de l'entrenament que la primera plantilla del conjunt egarenc ha fet a l'Estadi Olímpic. Es tracta d'una lesió muscular de la qual encara no es coneix l'abast, però que li impedirà viatjar el dissabte amb l'expedició del Terrassa FC que es traslladarà a Alacant per jugar el diumenge contra l'Hércules a l'estadi José Rico Pérez. Ortega encara no ha debutat aquesta temporada a la lliga i les seves úniques aparicions s'havien donat a la Copa Federació.
Jordi López haurà de valorar quin porter incorpora a la llista de convocats, ja que Marc Vila, que exercia com a tercer porter, ha estat cedit al Vic i malgrat que entrena amb el primer equip del Terrassa no pot ser alineat. El tècnic ha convocat el porter del filial Jaume Giol per fer les funcions de segon porter en aquest compromís.
De cara al partit contra l'Hércules, vital per les aspiracions dels dos equips, l'entrenador del Terrassa FC recuperarà Jaouad, que la setmana passada va complir un partit de sanció.
Notícies recomenades
-
Esports Golejada al Potsdam en l’estrena europea del CN Terrassa
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge