- Majoria terrassenca als 4 Nacions sub-16 i sub-18 de hockey
ARA A PORTADA
-
-
-
Podria nevar aquesta setmana a la Mola?: "Si precipita, la cota de neu estarà en 400 o 500 metres" Redacció
-
Terrassa atorga les primeres llicències d’obres per construir habitatges a l’àmbit de Sala Badrinas Pilar Màrquez
-
Comencen les obres de millora del paviment del carrer de Colom entre Bages i la carretera de Montcada Redacció
Publicat el 05 d’abril de 2023 a les 16:58
Actualitzat el 07 d’abril de 2023 a les 01:34
Aquesta Setmana Santa, entre divendres i dilluns, es disputaran quatre tornejos 4 Nacions de les categories sub-16 i sub-18 masculina i femenina. La competició sub-16 tindrà lloc a la localitat britànica de Nottingham, mentre que la sub-18 es disputarà a la ciutat belga de Leuven.
Un total de 20 jugadors integren les seleccions espanyoles sub-16. Pel que fa a la masculina hi prendran part Marc Martín, Quim Coral, Eduard Marquès, Pol Agell i Abel Serrano (Atlètic); Senen Escamilla, Jan Trujillo, Max Costa, Enrique Morros i Jan Canal (Club Egara); Biel Calonge i Carlos Bultà (CD Terrassa). El seleccionador és l'egarenc Joan Fitó.
A la selecció sub-16 femenina, que té com a seleccionadora Stefania Piris, hi han estat convocades: Nonna Corominas, Júlia Viñas, Anna Marquès, Clàudia Escudero i Laura Rovira (Atlètic); Belén Nart, Anna Borràs i Paula Aurell (Club Egara).
A Nottingham, les seleccions sub-16 tindran com a rivals Anglaterra, Escòcia i els Països Baixos.
Notícies recomenades
-
Esports
Àlex Pintado reapareixerà el mes de febrer
-
Esports
Duel clau a casa amb el Jug Dubrovnik
-
Esports
Sis punts del Vallès en la doble jornada de la Divisió d'Honor "B" masculina
-
Esports
Max Caldas, millor entrenador de l'any
-
Esports
Constantinos Tsakiris: “Al Terrassa FC no hi ha història d’èxit”
-
Esports
Sis nedadors del CN Terrassa seran a l'Europeu