Operació remuntada a punt al San Cristóbal
En la plantilla egarenca hi ha el convenciment de superar l'1 a 0 de l'anada

- Operació remuntada a punt al San Cristóbal
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de maig de 2023 a les 08:16
Actualitzat el 04 de maig de 2023 a les 10:43
El CP San Cristóbal ja es prepara per remuntar el marcador advers d’1 a 0 encaixat el diumenge a l’Hospitalet. En el conjunt parroquial existeix el convenciment d’assolir la victòria.
Dani Andreu, entrenador del CP San Cristóbal, ha estat el primer aquesta setmana a demanar l’ajut de l’afició del conjunt de Ca n’Anglada per fer possible una remuntada que porti l’equip a la segona ronda del “play-off” d’ascens. Després de l’1 a 0 de l’anada, el treball per fer realitat l’operació remuntada va començar el mateix diumenge. “La història ens cita aquest diumenge. Tenim l’oportunitat de fer més gran la llegenda, entrar a la història amb lletres d’or”, deia Dani Andreu en el seu compte de Twitter. “Ho intentarem amb tota l’ànima. Us necessitem més que mai”, demanava a l’afició.
El club també ha posat en marxa iniciatives per omplir el camp en una jornada tan especial. Els socis pagaran 5 euros per un paquet de dues entrades i els pares de futbol base, els empadronats a Terrassa o els socis d’altres entitats de la ciutat podran veure el matx per 5 euros.
L’objectiu no és cap altre que remuntar el gol de diferència de l’anada. De fet, el San Cristóbal en tindria prou guanyant el partit, ja que en cas d’empat a l’eliminatòria després de la pròrroga obtindria la classificació en haver finalitzat per davant de l’Hospitalet a la lliga regular. “Sabem que comptem amb aquest factor. En tot cas, segur que l’Hospitalet ens crearà molts problemes i serà difícil remuntar, però estem convençuts que és possible.”
El tècnic volia arribar viu al segon partit, objectiu que es va aconseguir el diumenge passat. “El resultat ens omple d’il·lusió i esperança. La nostra gent ens ajudarà a superar un rival del nivell de l’Hospitalet.”
Notícies recomenades
-
Esports Salva Torreño, nova incorporació del San Cristóbal
-
Esports “M’agrada pensar que hem creat una cultura d’equip”
-
Esports Descobrint esports a cada cantonada
-
Esports La Cursa camina cap als 700 participants
-
Esports Vacant al grup del Terrassa FC
-
Esports Marc Vidaller dirigirà el Bàsquet Sant Pere