El Club Egara, contra les cordes

Esports

Queden cinc jornades per acabar la lliga i els de Ramon Sala es troben a 5 punts de distància de la quarta posició, la darrera de les que donen a dret a disputar el “play-off” pel títol

Publicat el 05 de maig de 2023 a les 08:00
Actualitzat el 04 de maig de 2023 a les 16:57
Des que el títol de lliga es decideix en uns “play-off”, el Club Egara sempre hi ha estat present. La temporada passada, el conjunt que prepara Ramon Sala va haver d’anar també contrarellotge per classificar-se i va acabar tercer després d’una espectacular segona volta, en la qual va sumar deu victòries i un empat. Enguany, haurà de suar de valent si vol acompanyar el Club de Campo, el Polo i l’Atlètic a les semifinals pel títol que es disputaran el dissabte 10 de juny a l’Estadi Municipal de Hockey Martí Colomer. El conjunt del Pla del Bon Aire ha signat una lliga regular massa irregular. Ocupa la cinquena posició amb un balanç de vuit victòries, cinc empats i quatre derrotes. Té 29 punts i es troba a cinc de distància de l’actual quart classificat, un Sanse Complutense que sembla disposat a no deixar escapar la quarta posició. Entre diumenge i el 4 de juny, l’Egara afrontarà cinc finals. El marge d’error és gairebé inexistent si vol prendre-li la quarta posició a l’equip de San Sebastián de los Reyes. Dels cinc encontres que té per davant, només dos són a casa. I no són gens senzills. El 14 de maig rebrà el segon, Polo, i el dissabte 27 al tercer, l’Atlètic, en el derbi terrassenc. Aquest diumenge visitarà el penúltim, Sardinero, i el dia 21 el cuer, Taburiente. El duel clau pot ser el de la darrera jornada, un Egara-Sanse Complutense que serà a vida o mort.

Sense marge d’error

Els de Ramon Sala no depenen d’ells per acabar quarts. Necessiten guanyar-ho tot i que el Sanse Complutense punxi com a mínim en dos partits. I els d’Andrés Mondo tenen com a rivals el Tenis, el líder Club de Campo (sens dubte, el més complicat) i l’Egara a casa i el Júnior i el Barça a fora. [caption id="attachment_455157" align="aligncenter" width="700"] El Club Egara i el Sanse Complutense van empatar a tres a la primera volta de la lliga / LLUÍS CLOTET[/caption] L’Egara necessita arribar al darrer partit al camp del Sanse Complutense amb un desavantatge màxim de 3 punts. A la primera volta, el resultat va ser d’empat a 3, de manera que un triomf dels terrassencs a San Sebastián de los Reyes els deixaria quarts. Sempre que hi arribin a 3 punts de distància com a màxim.

Només l’Atlètic té plaça segura

Enguany, es podria donar la paradoxa que tot i celebrar-se la “final-four” a Terrassa (10 i 11 de juny al Martí Colomer), només un dels vuit participants (quatre masculins i quatre femenins) fos terrassenc. En categoria masculina, l’Atlètic és tercer i està virtualment classificat, l’Egara ho té difícil i el CD Terrassa impossible. Pel que fa a la lliga femenina, l’únic aspirant a la “final-four” és l’Egara, que és a quatre punts de distància del quart.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google