El CTT Els Amics busca un doble ascens a Divisió d'Honor
Olot acull la fase d'ascens amb la participació egarenca
- El CTT Els Amics busca un doble ascens a Divisió d'Honor
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de maig de 2023 a les 13:32
Actualitzat el 19 de maig de 2023 a les 16:28
Els equips masculí i femeni del CTT Els Amics buscaran aquest cap de setmana l'ascens a la Divisió d'Honor del tennis taula espanyol, la segona categoria estatal en ordre d'importància. Els dos equips s'han classificat per aquest tram decisiu de la temporada amb l'objectiu de repetir l'èxit de fa dos anys, quan van aconseguir el doble ascens, malgrat que finalment l'equip femení va renunciar per motius econòmics. Aquesta fase d'ascens es disputa a Olot.
Pel que fa a la competició masculina, el conjunt egarenc surt amb bones perspectives. Malgrat que va finalitzar la lliga en segon lloc del seu grup, la renúncia d'un dels primers li ha permès entrar en la fase d'ascens amb la condició de primer de grup. I en aquest cas, evita la primera eliminatòria. Jugarà una segona contra el guanyador d'una ronda entre segons i tercers de grup i en cas de guanyar-la ascendirà de forma directa. Si perd, tindrà una segona oportunitat.
Pel que fa a l'equip femení, ha entrat a la fase d'ascens com a tercer de grup. En el seu camí, es trobarà primer a un segon. I en el cas de superar aquesta ronda, jugaria contra un primer ja amb l'ascens en joc. Si perd, encara podria optar a pujar en una tercera eliminatòria.
Notícies recomenades
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic i Club Egara es classifiquen per a les semifinals
-
Esports
Quart lloc d’Espanya a la Trebinje Cup
-
Esports
Les entrades pel derbi, de 5 a 18 euros
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"