El Club Dards Terrassa, campió de la Lliga Catalana
Es va imposar a domicili per 4 a 5 al Goyos de Sant Boi

- El Club Dards Terrassa, campió de la Lliga Catalana
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juny de 2023 a les 17:31
Actualitzat el 27 de juny de 2023 a les 18:17
La localitat de Sant Boi de Llobregat va acollir la fase final del "play-off" pel títol de la Divisió d'Honor de la Lliga Catalana. El conjunt terrassenc del Club Dards Terrassa es va imposar per 4 a 5 al conjunt amfitrió, un CD Goyos Sant Boi que defensava el títol.
A la ronda de semifinals, el CD Terrassa va derrotar per 3 a 5 el Piritoño CD La Sala. A quarts de final, els egarencs es van imposar per un contundent marcador de 9 a 0 al CD Olot.
A la final, Salvador Rodríguez es va endur el primer punt davant d'Aman Urazov. La final es va equilibrar a tres i es van entrar en joc les parelles. Es va arribar a un 4 a 4 que s'acabaria desfent en favor del conjunt terrassenc gràcies al punt guanyat per Samuel Famoso i Núria Plaza. Després d'un final molt emocionant, el Club Dards Terrassa va assolir el primer títol de la seva història.
Notícies recomenades
-
Esports Golejada al Potsdam en l’estrena europea del CN Terrassa
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge