- Definits els quarts de final masculins de la Yellow Cup
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa El Meteocat alerta de ruixats intensos aquest dimarts a la tarda i nit a Terrassa Arnau Fort
-
Terrassa TxT admet que el vot de Junts contra els decrets d'habitatge "ens ha incomodat moltíssim" Pilar Màrquez
-
Terrassa Francesc Mauri, meteoròleg de TV3, adverteix: “La Rambla no hauria suportat els 200 o 300 litres de Granollers” Arnau Fort
-
Publicat el
29 de juny de 2023 a
les 11:06
Actualitzat el
29 de juny de 2023 a les
11:40
Ja estan definits els enfrontaments de quarts de final de la Yellow Cup de tennis que se celebra a les instal·lacions de l'Atlètic Terrassa, que acull per novena edició el Campionat d'Espanya cadet per equips. El primer cap de sèrie i gran favorit, Tenispain, va superar per 4 a 0 el Nazaret. El seu rival als quarts de final serà el Barcino, que va superar per 3 a 1 el CT Pamplona.
El segon enfrontament de quarts de final el jugaran el Tenis Candado i el CT Valencia. El Candado va eliminar per 4 a 0 el Covadonga, mentre que el CT Valencia es va imposar per 3 a 1 l'Stadium Casablanca de Saragossa.
Per la part baixa del quadre, el CT Chamartín va derrotar el CT Coruña per 3 a 1 i s'enfrontarà en quarts al Torrevieja, que es va desfer del CT Sa<badell per 4 a 0. La darrera eliminatòria d'aquesta antepenúltima ronda enfrontarà el segon cap de sèrie, el RCT Barcelona, amb el Real Murcia. Els barcelonins van batre per 3 a 1 el CT Lleida, mentre que els murcians es van desfer per 4 a 0 del CT Santa Ponsa.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”