Uns 350 terrassencs gaudeixen de la Pedalada Popular
Jaume Toda (81 anys) i Teresa Llobet (69) han estat guardonats com els participants més veterans a l'arribada d'aquesta 34a edició, al parc de Vallparadís
- Uns 350 terrassencs gaudeixen de la Pedalada Popular
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
01 de juliol de 2023 a
les 13:33
Actualitzat el
03 de juliol de 2023 a les
16:00
Trobar-se el dissabte de Festa Major, encara amb la ressaca de la nit anterior al damunt, a la plaça de Ricard Camí per prendre part a la Pedalada Popular de Festa Major ha esdevingut tot un clàssic per a molts terrassencs. Uns 350 estaven a punt a la línia de sortida de la 34a edició aquest dissabte al matí. Després de la pandèmia, la participació en aquesta prova ha baixat de manera notable. Fa pocs anys s'hi havien concentrat fins a més de 1.200 participants.
El sol ha rebut ciclistes de totes les edats, molts d'ells pertanyents a diferents clubs ciclistes de la ciutat. La calor, però, no era la d'altres anys. L'agradable clima ha ajudat els participants, que han pres la sortida d'aquesta pedalada lúdica i no competitiva de 10 quilòmetres quan passaven sis minuts de les deu del matí. Han enfilat Rambla d'Ègara amunt, fins arribar a l'avinguda de Josep Tarradellas. El grup ha continuat per l'avinguda de l'Abat Marcet fins a l'avinguda de Jaume I per continuar després per l'avinguda de Barcelona i anar a sortir a la carretera de Montcada. Han tombat per Vinyals i després per Doctor Cabanes fins a tornar a sortir a la Rambla, en aquest cas a la zona sud.
La comitiva, perfectament organitzada, ha seguit pel passeig del Vint-i-dos de Juliol i han entrat al parc de Vallparadís a través de la rotonda de Puig i Cadafalch.
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona