
Helena Oma triomfa amb la selecció catalana 3x3
Catalunya va derrotar els Països Baixos a la final

- A la portaveu d'ERC Terrassa li ha tocat mesa
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juliol de 2023 a les 17:00
La jugadora terrassenca Helena Oma ha estat una de les components de la selecció catalana de bàsquet 3x3 que s'ha proclamat guanyadora de la Copa Centenari que s'ha disputat aquest dissabte al Passeig de Gràcia de Barcelona amb motiu dels cent anys del bàsquet català. A més de les seleccions catalanes, masculina i femenina, han participat les seleccions de Països Baixos (femenina i masculina), Ucraïna (femenina i masculina), Escòcia (femenina) i Portugal (masculina).
[caption id="attachment_502660" align="aligncenter" width="700"]
Les dues seleccions catalanes / FCBQ[/caption]
El combinat català femení ha estat integrat per Georgina Bahí (capitana), Helena Oma, Ainhoa Lopez i Judith Turrión, amb la direcció tècnica d' Anna Busquet.
La selecció catalana femenina ha aconseguit el títol després de superar els Països Baixos a la final per un ajustat 20-18, després d'una pròrroga molt emocionant. Prèviament, el combinat català havia guanat tots els partits en la fase de grups i havia derrotat Escòcia en les semifinals per 19 a 17.

Notícies recomenades
-
Esports El Terrassa FC fitxa el defensa neerlandès Erik Schouten
-
Esports Plata per a la selecció femenina júnior al Mundial de waterpolo
-
Esports El tècnic egarenc Andreu Enrich, campió amb Alemanya
-
Esports Empat del San Cristóbal contra el Sant Andreu
-
Esports Un gol al final condemna a un bon Terrassa FC
-
Esports Magnífic bronze per a la selecció femenina