La davantera Laia Insenser, reforç per a l'Egara femení
Arriba del Castelldefels de la Divisió d'Honor "B"
- La davantera Laia Insenser, reforç per a l'Egara femení
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de juliol de 2023 a
les 12:51
Actualitzat el
23 de juliol de 2023 a les
13:38
La davantera del Castelldefels Laia Insenser s'incorpora a l'Egara femení de cara a la pròxima temporada. La capitana del conjunt del Baix Llobregat formarà part de la plantilla que dirigeix el tècnic Joan Vidal.
Insenser, de 20 anys, va ser medalla de plata amb la selecció espanyola sub-18 a l'Europeu de València de 2021, i també va ser convocada per al Mundial sub-21 de Sud-àfrica, que finalment es va haver de suspendre per la Covid. Amb la sub-21, va disputar l'Europeu del passat any a Gant, amb una cinquena plaça a la conclusió de la competició.
Aquesta davantera és la capitana i la referent del Castelldefels i aquesta passada lliga de la Divisió d'Honor "B" ha marcat 10 gols. En el "play-out" disputat aquest any contra el CD Terrassa, va ser l'autora dels dos gols del seu equip a les Pedritxes, tot i que, finalment, no va poder aconseguir l'ascens a la Divisió d'Honor.
Ara, Insenser podrà jugar a la màxima categoria, però ho farà a les files del conjunt del Pla del Bon Aire, que la passada campanya va ser semifinalista de la "final four" per al títol de lliga.
Notícies recomenades
-
Esports
L’Atlètic rep diumenge el líder, Club de Campo
-
Esports
Max Caldas convoca 14 jugadors terrassencs
-
Esports
Berta Muñoz marxa al Waterloo Ducks
-
Esports
El feixuc trànsit per mantenir la categoria
-
Esports
Guti: “Hem de tenir il·lusió, fe i, sobretot, unió”
-
Esports
Marc Boltó jugarà al Mannheimer alemany