Tot a punt per a l'estrena d'un Europeu amb 11 jugadors de Terrassa
Les seleccions espanyoles disputaran a partir d’aquest cap de setmana la màxima competició continental. El premi és suculent: la classificació directa per als Jocs de París

- Tot a punt per a l'estrena d'un Europeu amb 11 jugadors de Terrassa
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 17 d’agost de 2023 a les 16:59
Actualitzat el 18 d’agost de 2023 a les 12:36
Arrenca aquest divendres la competició de seleccions més important de l’any, un Campionat d’Europa que es disputarà fins al diumenge 27 d’agost a la ciutat alemanya de Mönchengladbach, concretament al Hockeypark d’aquesta ciutat alemanya, una instal·lació per a 9.500 espectadors que es va inaugurar l’any 2006 amb motiu del Mundial. Els Països Baixos defensaran el títol en ambdues categories.
La selecció masculina, amb set jugadors terrassencs, s’estrenarà diumenge a les 10.15 hores en la dinovena edició davant d’Àustria, un equip al qual va golejar dues vegades en els dos darrers amistosos al Martí Colomer. Dilluns a les 20.30, els de Max Caldas s’enfrontaran a Bèlgica, una de les grans favorites. Tancaran la primera fase el dimecres 23 a les 12.15 davant d’Anglaterra. L’objectiu és acabar entre els dos millors del grup “A” i classificar-se per a les semifinals del divendres 25. La gran final masculina es jugarà el diumenge 27 d’agost a les 15 hores.
Els set internacionals egarencs són: Xavi Gispert, Jordi Bonastre, Pau Cunill, Marc Recasens, Marc Miralles, Gerard Clapés i Pepe Cunill.
Completen la llista els porters Luis Calzado i Adrián Rafi i els següents nou jugadors: Nacho Rodríguez, Álex Alonso, Quique González de Castejón, Rafa Vilallonga, Borja Lacalle, Álvaro Iglesias, Joaquín Menini, Marc Reyné i Jose Basterra.
Al grup “B” jugaran els Països Baixos, Alemanya, França i Gal·les. Espanya, que acumula sis medalles (dos ors, tres plates i un bronze) va pujar per darrera vegada a un podi continental l’any 2019 a Anvers, on va perdre la final davant de la selecció belga.
Notícies recomenades
-
Esports El Club Egara reedita a Madrid l'1 a 1 de la final de la Copa de la Reina
-
Esports L'Atlètic s'imposa per 4 a 3 al Júnior
-
Esports Última estació per a la salvació absoluta del San Cristóbal
-
Esports “Una vuitena plaça no és un desastre; és molt digne”
-
Esports El CN Terrassa planta cara al campió d’Europa
-
Esports Títol de lliga i ascens per al juvenil femení del Terrassa FC