La selecció femenina de hockey es queda sense semifinals
Bèlgica s'ha imposat per 0 a 5 a les d'Adrian Lock, que hauran de lluitar entre dijous i divendres per la permanència

- Les millors vacances... L’illa dels déus i dels contrastos
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 22 d’agost de 2023 a les 18:50
Actualitzat el 22 d’agost de 2023 a les 21:19
No ha pogut ser. Aquest dimarts s'ha posat el punt final, amb sensacions gens bones, al somni del combinat d’Adrian Lock de tornar de l’Europeu de Mönchengladbach amb una medalla penjada al coll. A la selecció espanyola femenina no li valia l’empat davant de Bèlgica, cinquena potència mundial, en aquest tercer i darrer partit de la fase de grups. Necessitava guanyar. Però ha acabat perdent per un escandalós resultat de 0 gols a 5. Espanya s'ha vist superada en tot moment i no ha exhibit cap mena de capacitat de reacció davant d’un combinat belga que li ha passat pel damunt i li ha endossat una dolorosa golejada.
Ara toca lluitar per evitar les dues places de descens. Només pot aspirar Espanya a acabar en cinquena posició. S’enfrontarà ara a la tercera i la quarta classificades del grup “B”. Dijous a les 14.45 hores jugarà contra Irlanda i divendres tancarà la seva participació en aquest Europeu jugant a les 13.45 hores contra Escòcia.
Les d’Adrian Lock, que ocupen la setena posició del rànquing, no han fet un bon partit i no han tingut opcions en cap moment. Les belgues han sortit molt intenses i s'han avançat ben aviat en el marcador. En el primer dels tres penals-córner que ha executat el combinat entrenat per Raoul Ehren a la primera meitat, Stephanie Vanden Borre ha inaugurat el marcador amb un llançament que ha entrat entre la portera María Ruiz i la defensora Clara Ycart. Les espanyoles es defensaven com podien i intentaven sortir a la contra, però no arribaven amb claredat a la porteria defensada per Elena Sotgiu.
L'equip de Lock ho ha intentat al segon quart, però Bèlgica continuava arribant amb enorme facilitat a la porteria defensada per María Ruiz. Amb el 0 a 1 s'ha arribat al descans.
Notícies recomenades
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge
-
Esports Álvaro Martín ja és al llindar del seu debut